Címkék

anime (4) Könyv (1) rólam (1) sorozat (4) tv (1) vers (1) zene (2) Címkefelhő

Rovatok

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Elsőbenyomások

Elsősorban sportról, könyvekről, amimékről, mangákról, filmekről, sorozatokról fogok írni, mert ezek érdekelnek a legjobban. És persze minden másról ami éppen megfog a világban, és érdekesnek találom a megosztásra XD

Linkblog

Friss topikok

  • Nimerya: Nekem tetszettek a törökök, olyan volt az előadás, mint egy gagyi musical xD A szavazáshoz meg ann... (2012.05.27. 14:02) Euróviziós Dalfesztivál
  • Nimerya: Óóóó az első lépcsőfok a híressé válásomhoz :D sokat fogják még emlegetni ezt a bejegyzést, amikor... (2011.09.26. 19:59) Vers
  • Nimerya: Már nagyon vártam, szóval ezer köszi érte:D és remélem, hogy a kövre nem kell ennyit várni:D Írtó ... (2011.03.03. 00:15) Code Geass
  • Nimerya: Ismét csak megemelem a kalapom, szerizem a stílusod, és tök jó, hogy most nem kellett olyan sokat ... (2011.02.16. 22:43) Bleach 309 - A mérfőldkő
  • tv girl: Lehet hogy majd írok róluk, de nem ígérek semmit biztosra, mindig a főszereplőkre koncentrálok XD (2011.02.13. 20:25) Romeo x Julia

Euróviziós Dalfesztivál

2012.05.27. 13:18 | tv girl | 1 komment

Címkék: zene

Már jó rég írtam bogbejegyzést, igazából lett volna miről és időm is lett volna rá, de a lustaságomat nem tudtam legyőzni. Azonban most úgy döntöttem az Eurovíziós Dalfesztivál mellett nem mehetek el szó nélkül. Évről-évre követem a versenyt és évről-évre csak rosszabb lesz. Igazából nem is tudom miért nézem, ránk úgyse szavaz Európa a többiek meg gázak. Persze mindig van kivétel idén is volt a 26 döntős között 3-4 dal amire azt mondtam, hogy nekem tetszett, persze Európának nem annyira. Na de akkor nézzük részletesebben a dolgokat. Annyit még előre leszögeznék, hogy a belinkelt videók által okozott látás és halláskárosodásért felelősséget nem vállalok, mindenki csak saját felelősségre nézze meg őket XD

Akkor először pár szó a műsorról. A szerkezete ugyanolyan volt, mint az előző években. 3 marhára idegesítő műsorvezető (1 fiú 2 lány) akik ugyanazt a szöveget nyomták el, mint az előzőek és az azelőttiek és próbáltak poénkodni a francia tudásukkal. Nem sok sikerrel XD A helyszín idén is szép volt, az extra produkciók pedig elég látványosak és jobban élvezhetőek, mint a legtöbb fellépő produkciója. Nekem személyes kedvencem a második elődöntőben az elmúlt 5 év döntőseinek produkciója volt  https://www.youtube.com/watch?v=u4-Rwe7tT3s mert láthattam a 3 évvel ezelőtti győztest, és azóta is kis kedvencemet a norvég Alexander Rybakot. (Itt a 3 évvel ezelőtti teljes dal is, ha valakit érdekel https://www.youtube.com/watch?v=uiH4BFTELME) Ami a magyar közvetítést illeti olyan volt mint mindig. Természetesen az m1 közvetítette, Gundel Takács Gábor kommentálásával. Szeretem Gundit, és már megszoktam, hogy minden jelentősebb eseményről ő közvetít, az egyetlen dolog amivel nem voltam kibékülve, hogy miért nem tud elszakadni attól az átkozott papírtól? Tök ugyanazok a felkommentáló szövegek voltak a döntőben, mint az elődöntőben. Oké, hogy adnak egy papírt amin rajta vannak az infók, de azért nem kéne mind a kétszer tök ugyanazt felolvasni. Ez eléggé idegelt.

De akkor térjünk rá a produkcióra. Először is az első 3. A győztes a már előzetes felmérések alapján is nagy esélyesnek tartott Loreen lett Svédországból. https://www.youtube.com/watch?v=GqYtlpZ-9N4 Nos az ő előadása engem nem különösebben fogott meg. Nincs rossz hangja, még a dal is egész normális volt, de nekem annyira nem jött be. Igazából nem értettem miért kell úgy mozognia a színpadon, hogy az arcából semmi ne látszódjon az egész dal alatt, bár később sem lehetett sokat látni belőle a haja miatt. Na mindegy szóval ő győztes, lehetett volna rosszabb is, ha pl. a 2. helyzet orosz a nagyik nyernek. https://www.youtube.com/watch?v=i4qmsmzoRBE Bár a második helyett se értem, vagy azt, hogy egyáltalán, hogy juthatta el idáig. Oké jópofák, a daluk már-már idegesítően fülbemászó (az angol rész), de akkor se illenek egy ilyen versenyre. Ez alapján nekünk jövőre a veresegyházi asszonykórussal kéne próbálkozni, úgy látszik ez kell Európának. Igazából az első 3-ból nekem a 3, helyzet szerbek tetszettek a legjobban. https://www.youtube.com/watch?v=nlzLu0npdoQ Nem annyira popos dallal jöttek. Igazából engem már a hegedűvel megvettek :D Az énekesnek Zejko Joksimovicnak, pedig egész kellemes hangja volt. Szóval összességében ez egy egész korrekt dal volt, megérdemelte a dobogót.

A műsor közben felírogattam, hogy ki tetszett és ki nem (ezek voltak többen) így most ezt is megosztanám veletek. Először jöjjenek a szerintem egész jó produkciók. Ebből 3 volt az én meglátásom szerint. Az egyik, és talán ez is tetszett a legjobban az Izlandi duett volt. https://www.youtube.com/watch?v=BPkSz2-gu9M Igazából ebben a dalban is volt hegedű, ami nálam eleve plusz pont. Tetszett a dal is, az énekeseknek is volt hangjuk, és színpadi produkció sem ugrabugrálásból, vagy színpadon vonaglásból állt. Egyszerűen kiálltak és elénekelték és szerintem ennél több nem is kell. Természetesen ennek megfelelően Európának nem is tetszett igazán a 20 helyen végeztek 46 ponttal. A másik aki még nagyon tetszett a német srác volt https://www.youtube.com/watch?v=cScJPH20P3A Neki nagyon jó hangja van, jól is néz ki, ráadásul a dala is bejött nekem. A színpadi showt se vitte túlzásba. Hasonló volt a miénkhez (a végén lesz róla szó) kiállt egy zenekarral a háttérben és énekelt. Nem volt semmi extra de pont ezért volt jó. Ő már Európának is jobban bejött mert 8 lett. És a saját ízlésünket dicséri, hogy 2 helyett adtunk neki. A harmadik produkció amit még szeretnék megemlíteni, az Észt fiúé, aki szintén tetszett nekem.

https://www.youtube.com/watch?v=DzXKjvpgj2o Kellemes hang cuki kinézet é semmi háttérmozgás ami elvonná a fantasztikus hangjáról a figyelmet. Ő sem mozgott dal közben csak kiállt is elnyomta. Szóval szerintem nagyon jó volt. A három közül Európának ez jött be legjobban, ugyanis az Észt fú 6. lett 120 ponttal.

Na most jöjjenek a gáz dalok. A két ultra gázzal kezdeném, amik még hasonlítottak is egymásra, ami nem csoda, ha figyelembe vesszük, hogy a két előadó ugyanabban a tehetségkutatóban indult pár éve, ráadásul itt is egymás mögött végeztek. Ez a kettő pedig nem más mint a ciprusi és a görög versenyző nő. https://www.youtube.com/watch?v=cFOzbmCqkJA https://www.youtube.com/watch?v=MtMHBXO_n48 Azonkívül, hogy a daluk nem szól semmiről, mindketten a lehető legminibb ruhában rázták a picsájukat az egész dal alatt természetesen tánckarral. Azonban itt volt különbség. A ciprusi lány 5 másik minibe öltözött lánnyal rázta együtt a picsáját, miközben valami asztalféleségre is fel le ugrált. A görög lánynál azonban 2 fiú 2 lány volt felállás a háttértáncosoknál. Így nálunk a picsarázás átment egy amolyan rituális színpadi közülésfélében. Hát köszönöm szépen Európa, majdnem megvakítottam magam nézés közben. És még ezzel is szépen a középmezőnyben lehet végezni. De hogy ne csak a női előadókat szidjam, hagy emlékezem meg a Litván produkcióról. https://www.youtube.com/watch?v=-wK-1sdpBEA Már a színpadi fellépés kezdete is óriási volt. Mekkora ötlet bekötött szemmel énekelni arról, hogy a szerelem vak, komolyan nagyon találékony. Aztán a srácnak sikerült bizonyítani, hogy ahhoz. hogy valaki gáz legyen nem kellenek háttértáncosok, elég hozzá ő maga. Azok a táncmozdulatok és akrobata mutatványok amiket éneklés közben előadott, leírhatatlanok. Szerintem ezért nem is volt tánckarra, mert nem tudták volna követni a mozgását. Már majdnem Ádok Zoli szinten van a srác. Van még amiről muszáj szólnom. Úgy érzem a török produkció mellett se mehetek el szó nélkül. https://www.youtube.com/watch?v=J1viLmPCeAM Igazából, örök rejtély marad nekem, hogy ez a valami – zenének semmi kép nem nevezném – hogy érhetet egy 7. helyett, Egyáltalán mi köze a kalózoknak a szerelemhez, vagy mi akart ez az egész lenni? Valaki igazán elmagyarázhatná nekem. Egy biztos nagyon rossz volt, az énekelni nem tudó énekessel az érthetetlen színpadi képpel stb. Ja és szeretnék még megemlékezni az Ír Jedward ikrekről, akik a tavalyi, hatodik helyük után ismét a mezőnyt erősítették. https://www.youtube.com/watch?v=u7waUlb7FGk (És ha valaki nem emlékezne rájuk tavalyról https://www.youtube.com/watch?v=2huxEkE1GD4) Már tavaly is csak néztem, hogy na ez két pattogó nikkelbolha meg mit akar itt. Remélem az idei 19. helyük bizonyított, hogy jövőre nem kíváncsi rájuk Európa

Írásom végére térjünk ki a hazai szereplésre is. Nem igazán néztem a haza válogatót, és nem nagyon hallottam eddig Compact Discoról, de szerintem egyáltalán nem voltak rosszak Igaz abból a kevésből amit láttam, nekem Heincz Gábor tetszett a legjobban, de különösebben nem érdekelt ki jut ki, hisz tudjuk, Európa nem kíváncsi ránk. Na szóval Compact Disco. https://www.youtube.com/watch?v=vCAlNahM8HY A fiúk egy teljesen korrekt produkciót raktak le az asztalra. A dal szerintem jó, az előadás pedig nem volt túl spilázva. Ott a zenekar a színpadon egy szóló énekessel, akin látszott, hogy élvezi a dolgot és mindent belead a dalba. Hangilag és képileg is az egyik legjobb előadás volt, és ezt talán a nélkül mondhatom, hogy túlságosan elfogult lennék. Így ez a 24. hely és 19. pont egy kissé sovány szerintem, de hát ez a verseny már rég nem a dalokról szól. Ha arról szólna előrébb kellett volna végeznünk.

Nem kapunk itt másról képet, mint, hogy melyik ország, melyikkel van jóban. Minden évben borítékolható, hogy a volt szovjetunió országai egymásra szavaznak, ahogy az északi és balti államok is. És ebből leszűrhetjük, hogy irántuk Európában nincs érdeklődés. De mi nem adjuk fel és gondolom jövőre is megpróbálkozunk a dalversennyel. Én ott leszek, hogy megnézem, mert kíváncsi vagyok hová süllyedhet még a színvonal.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://elsobenyomasok.blog.hu/api/trackback/id/tr754548904

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nimerya 2012.05.27. 14:02:35

Nekem tetszettek a törökök, olyan volt az előadás, mint egy gagyi musical xD A szavazáshoz meg annyit, hogy én se szavaznék a franciákra, még akkor se, ha esetleg jók, ezzel nem lehet mit kezdeni, bár a magyar pontok alapján mi se tudjuk eldönteni kik a barátaink.
süti beállítások módosítása